Reportáže

Aktuální zprávy z událostí, z právě proběhlého programu nebo z tvořivých kurzů! Postřehy! Fotografie! Rychlé shrnutí průběhu dění hned po akci! News events! Horké momenty a zajímavosti!

Výletování do Zlenic k Sázavě 27.6.2018

Vláčko-pěší výlet do Zlenic je naší oblíbenou tradiční akcí již desítku let.

Snad jen jeden rok jsme tradici porušili z důvodu deště, ale jinak každý rok buď 2-3 rodiny nebo celá banda rodinek se vydáváme na společný výlet k Sázavě. Občas jdeme i 2x za rok v červnu a v srpnu. Scházíme se ve Strančicích na nádraží a jedeme vláčkem do Senohrab, kde po žluté vyrazíme cestičkou lesem podél trati, dolů do tunelu po železnici, kolem potůčku až k řece do Zlenic. Cestou svačíme, jíme lesní jahůdky, maliny, houkáme v tunelu, různě se fotíme, brodíme potok ledovou vodou a podobné hrátky. Trasa nás zavede pod zříceninu Hlásky, k přívozu přes řeku Sázavu. Zde je Baštírna, kde posvačíme, vyběhneme na Hlásku a pak přeplujeme přívozem i s kočárky na druhý břeh. Výlet zakončíme koupáním a posezením v místní restauraci. Cestou zpět se vracíme ze stanice Zlenice, posázavským motoráčkem do Čerčan a Elefantem přes Senohraby domů.

Letos jsme vyrazili 7 rodin na výletík tentokrát ve středu 27.6.2018. Počasí přálo a sprchlo drobně jen při obědové pauze. Děkujeme všem za krásnou pohodičku.